"Rasulullah s.a.w. telah bersabda yang bermaksud, "Bersucilah kamu semua dari kencing, kerana sesungguhnya kebanyakan siksa kubur itu berpunca dari kencing." Seseorang itu tidak dijamin akan terlepas dari segala macam siksaan dalam kubur, walaupun ia seorang alim ulama' atau seorang anak yang bapanya sangat dekat dengan Allah s.w.t.. Sebaliknya kubur itu tidak memandang adakah orang itu orang miskin, orang kaya, orang berkedudukan tinggi atau sebagainya, kubur akan melayan seseorang itu mengikut amal soleh yang telah dilakukan sewaktu hidupnya di dunia ini."

Tuesday 28 February 2012

Kaki pukul bini rupanya ustaz Al Khalwati Badrol Amin

Muka ustaz tapi hati berkarat jenis kaki pukul bini rupanya. Bila depan kamera bukan main mesra kononnya mereka adalah pasangan terhebat. Inilah yang dikatakan 'Bapak Borek Anak Rintik'. Kalau dan sifunya Anwar Juburit sinonim sifat 'depan belakang' tidak hairanlah perangai yang sama akan berjangkit kepada anak murid kesayangann Badrol Amin Al Khalwati.

Bila dah kena batang hidung sendiri, mula nak main wayang kononnya akan meletakkan jawatan dalam PKR bagi membersihkan nama PKR. Huh!!! banyak cantik betui perangai anak didik Anwar sekarang ini. Bila dah buat tahik baru nak letak jawatan dan bersara. Pening Teman!!

Kalau nak tahu lanjut mamat ni kaki pukul bini ke tak, try klik di House PK DISINI.




P/S : Aku agakla lepas ni depa akan kata ini semua konspirasi polis yang  mereka-reka laporan polis untuk menjatuhkan maruah dia. Kalau benar aku harap KAU SAMAN POLIS WAHAI BADROL..

1 comment:

Copyright © 2011 by Sisa Dunia. All rights reserved.