"Rasulullah s.a.w. telah bersabda yang bermaksud, "Bersucilah kamu semua dari kencing, kerana sesungguhnya kebanyakan siksa kubur itu berpunca dari kencing." Seseorang itu tidak dijamin akan terlepas dari segala macam siksaan dalam kubur, walaupun ia seorang alim ulama' atau seorang anak yang bapanya sangat dekat dengan Allah s.w.t.. Sebaliknya kubur itu tidak memandang adakah orang itu orang miskin, orang kaya, orang berkedudukan tinggi atau sebagainya, kubur akan melayan seseorang itu mengikut amal soleh yang telah dilakukan sewaktu hidupnya di dunia ini."

Friday 2 March 2012

Ustaz Anwar Al Jubur nak bagi tazkirah agama bro

Berjaga-jaga orang Manjung sebab al fadil ustaz Anwar Peliwat dikhabarkan akan memberi tazkirah maghrib di surau Madah fasa 1A Manjung pada hari ahad ni ( 4/3/2012). Nak tergelak pun ada bila penganjur menjemput Anwar Al JUBUR untuk menyampaikan tazkirah sedangkan ramai lagi ustaz-ustaz yang benar-benar bertaraf ustaz.

Boleh ke agaknya seorang penipu besar dan peliwat serta penzina nak bagi tazkirah agama agaknya? Tuan-tuan fikirla sendiri nak ulas panjang pun tekak rasa loya nak muntah bila dengar Anwar Jubur nak bagi tazkirah.

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2011 by Sisa Dunia. All rights reserved.