"Rasulullah s.a.w. telah bersabda yang bermaksud, "Bersucilah kamu semua dari kencing, kerana sesungguhnya kebanyakan siksa kubur itu berpunca dari kencing." Seseorang itu tidak dijamin akan terlepas dari segala macam siksaan dalam kubur, walaupun ia seorang alim ulama' atau seorang anak yang bapanya sangat dekat dengan Allah s.w.t.. Sebaliknya kubur itu tidak memandang adakah orang itu orang miskin, orang kaya, orang berkedudukan tinggi atau sebagainya, kubur akan melayan seseorang itu mengikut amal soleh yang telah dilakukan sewaktu hidupnya di dunia ini."

Tuesday 22 November 2011

Selepas gagal isu NFC kini Saifuddin beralih kepada pakej umrah

Sekadar bercakap ada bukti jelas diperolehi tidak cukup untuk mengaitkan pakej umrah melibatkan pengarah eksekutif NFC, Datuk Seri Dr Mohamad Salleh Ismail dan anaknya, Wan Shahinur Izran bernilai RM31,580.

Saifuddin sekali lagi cuba untuk mengaitkan Pengarah eksekutif NFC kononnya menggunakan dana NFC untuk pembiayaan pakej mengerjakan umrah bersama anaknya. Jika ada bukti cukup, dipersilakan buat laporan polis atau kepada SPRM untuk disiasat kemudiannya didakwa di mahkamah. ( Sumber : DISINI )


Sebelum ini kita pernah digembar gemburkan dengan isu ladang lembu melibatkan NFC di Gemas, Negeri Sembilan tetapi setelah diselidiki, kawasan ladang itu berjalan seperti biasa dan berjaya mengeluarkan purata daging mengikut piawaian yang ditetapkan.

Dakwaan kononnya ladang yang dibiayai NFC tidak berjaya ternyata meleset dan sekaligus memalukan tiga serangkai yang cuba meneksploitasi isu tersebut termasuk Rafizi dan Zuraida.

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2011 by Sisa Dunia. All rights reserved.