"Rasulullah s.a.w. telah bersabda yang bermaksud, "Bersucilah kamu semua dari kencing, kerana sesungguhnya kebanyakan siksa kubur itu berpunca dari kencing." Seseorang itu tidak dijamin akan terlepas dari segala macam siksaan dalam kubur, walaupun ia seorang alim ulama' atau seorang anak yang bapanya sangat dekat dengan Allah s.w.t.. Sebaliknya kubur itu tidak memandang adakah orang itu orang miskin, orang kaya, orang berkedudukan tinggi atau sebagainya, kubur akan melayan seseorang itu mengikut amal soleh yang telah dilakukan sewaktu hidupnya di dunia ini."

Wednesday 23 November 2011

Anwar! tolong jangan sesekali bawa budaya ini di Malaysia

Kes melibatkan manusia melakukan hubungan seks dengan binatang seperti kuda, babi, lembu dan lain-lain di Brazil hampir 35% berdasarkan kajian. Akibatnya, mereka yang terlibat tidak kira lelaki atau wanita terdedah kepada penyakit kanser alat kelamin sehingga boleh membawa maut.  ( Baca seterusnya DISNI. )


Di Malaysia, kes yang serupa jarang kita dengar meskipun pernah satu ketika kita dikejutkan dengan berita seorang pemuda di Kelantan yang suka melakukan seks dengan seekor kambing.

Justeru, peringatan harus diberikan kepada Anwar Ibrahim supaya jangan membawa budaya seperti ini di Malaysia. Cukup sekadar apa yang dikita tahu mengenai daya keinginannya terhadap lelaki 'jambu'. Jika ada, alamat Malaysia berada diambang kehancuran dan menunggu masa untuk didatangi bala Allah SWT.

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2011 by Sisa Dunia. All rights reserved.