"Rasulullah s.a.w. telah bersabda yang bermaksud, "Bersucilah kamu semua dari kencing, kerana sesungguhnya kebanyakan siksa kubur itu berpunca dari kencing." Seseorang itu tidak dijamin akan terlepas dari segala macam siksaan dalam kubur, walaupun ia seorang alim ulama' atau seorang anak yang bapanya sangat dekat dengan Allah s.w.t.. Sebaliknya kubur itu tidak memandang adakah orang itu orang miskin, orang kaya, orang berkedudukan tinggi atau sebagainya, kubur akan melayan seseorang itu mengikut amal soleh yang telah dilakukan sewaktu hidupnya di dunia ini."

Thursday 3 November 2011

Aktiviti Seksualiti Merdeka 2011 dihentikan serta merta oleh Polis

KUALA LUMPUR: Polis mengharamkan serta merta segala aktiviti Seksualiti Merdeka 2011 yang mempromosikan hubungan sejenis, berikutan kebimbangan dan rasa kurang senang pelbagai pihak.

Sehubungan itu, Timbalan Ketua Polis Negara, Datuk Sri Khalid Abu Bakar, mengarahkan penganjur berkenaan supaya menghentikannya serta merta program itu atau berdepan tindakan tegas polis.


Beliau berkata, polis sudah membuka kertas siasatan berhubung penganjuran program berkenaan dan akan memanggil semua penganjur termasuk bekas Presiden Majlis Peguam, Datuk S Ambiga, memberi keterangan secepat mungkin. - Berita Harian

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2011 by Sisa Dunia. All rights reserved.