"Rasulullah s.a.w. telah bersabda yang bermaksud, "Bersucilah kamu semua dari kencing, kerana sesungguhnya kebanyakan siksa kubur itu berpunca dari kencing." Seseorang itu tidak dijamin akan terlepas dari segala macam siksaan dalam kubur, walaupun ia seorang alim ulama' atau seorang anak yang bapanya sangat dekat dengan Allah s.w.t.. Sebaliknya kubur itu tidak memandang adakah orang itu orang miskin, orang kaya, orang berkedudukan tinggi atau sebagainya, kubur akan melayan seseorang itu mengikut amal soleh yang telah dilakukan sewaktu hidupnya di dunia ini."

Friday 29 April 2011

Shamsul dan Konconya Tidak Menghormati Masjid Sebagai Rumah Allah..!

Ingatlah bahawa apabila kita sengaja mempergunakan ayat suci Al Quran bagi tujuan hawa nafsu dan cita-cita mendapatkan kuasa dan membelakangi Allah, tunggulah balasan daripada Allah samada di dunia mahupun di akhirat.


Sekiranya sesuatu perkara yang dirancang masih tidak ditunaikan oleh Allah walaupun berkali-kali menghimpunkan doa berjuta umat Islam, pasti ada yang tidak kena dan tidak mendapat keberkatan daripada Allah.

Justeru, jauhkanlah diri kamu wahai penyokong-penyokong lapuk Anwar dari rumah Allah bagi tujuan untuk mempertahankan orang yang fasik, kelak kamu juga yang akan menaggung akibatnya...

Tunggu kupasan saya mengenai Sumpah laknat Datuk Eskay dalam posting seterusnya.

Mereka tidak menghormati masjid sebagai rumah Allah . Lihatlah video ini..

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2011 by Sisa Dunia. All rights reserved.